Junior Executive Advisor

Konsulent, Marked, Kommunikasjon, Marketing, Digitalisering, Inbound, Salg, Research & Analyse …

… hvor ligger din styrke? Hva vil du utvikle deg på og hva vil du utvikle oss på?

Publisert 07.04.2017

Vi er et lite, spennende og erfarent team, og vi har stor tro på at den rette personen vil kunne utvikle oss med neste generasjons kunnskap og innstilling!

InterimLeder AS er det ledende selskapet i Norge som har spesialisert seg på interimledelse. Selskapet ble etablert i 2001 og har i dag ca. 2 300 interimledere tilknyttet selskapet. Selskapet har vist en god aktivitet- og omsetningsøkning over tid. Det er gode trender for interimledelse i både Norge, Norden og Europa og mulighetene for selskapet er store.

Selskapets hovedprodukter er utleie av interimledere for Change Management, Gap Management, Project Management. Selskapets hovedmarkeder har vært innenfor privat sektor, og nye markeder kommer stadig til.

Vi ser etter en person med stor interesse for ledelse, og interimledelse. En person som kan utfylle et erfarent team i selskapet, med sin analytisk legning og systemforståelse, spesielt innen marketing, men også som med generell støtte i arbeidet med konkrete kundeoppdrag.

Vi kan tilby en attraktiv jobb med en stor kontaktflate i norsk og internasjonalt næringsliv.

Stillingen

  • Stillingen rapporter til administrerende direktør og inngår i Interimlederteamet. Arbeidssted er Oslo.
  • Tilknytningsformen / ansettelsesformen kan diskuteres ut fra den enkeltes preferanse. Rett person vil tilbys seniorroller over tid, og eventuelt partnerskap på sikt.

Arbeidsoppgaver og ansvarsområde

  • Drive marketingaktivitetene på en systematisk måte og i samhandling med teamet for øvrig
  • Gjennomføring og oppfølging av marketingaktiviteter som blogging, nyhetsbrev og seminarer, samt bruke og utvikle vårt systematiske arbeid med Inbound og CRM systemer for å avdekke muligheter i markedet.
  • Samhandling med teamet for øvrig i salgsprosessene
  • Delta i den strategiske utviklingen av selskapet og selskapets tjenestesalgskonsept

Nødvendig bakgrunn og erfaring

  • Høyere relevant utdanning.
  • Generelt god IT forståelse og spesielt innen sosiale medier og Inbound systemer (Systemkunnskap og interesse, sammen med analytisk legning er vesentlig)

Personlige egenskaper

  • Selvgående med høy arbeidskapasitet, systematisk arbeidsform og gode samhandlingsevner
  • Prosess- og resultatfokusert
  • Nøyaktig med god muntlig og skriftlig fremstillingsevne både på norsk og engelsk
  • Vi er et lite team, så komplementaritet i forhold til teammedlemmene for øvrig er vesentlig

Søknad

Hvis dette virker spennende for deg, og du er kvalifisert, ber vi om at du sender en kortfattet søknad, samt CV innen 25.04.2017 til vegard.rooth@interimleder.no. Ønsker du nærmere opplysninger, ta kontakt med Vegard Rooth på telefon: +47 974 94 789 eller på epost: vegard.rooth@interimleder.no.

Umbraco CMS fra MarkedsPartner