Som ledende aktør innen utleie av ledere, har vi over 3 000 kandidater for interimleder og management for hire-oppdrag i vår nasjonale base her i Norge. Globalt har vi over 60 000 interimledere via vår samarbeidspartner, Globalise. I tillegg til de midlertidige lederrollene nevnt på denne siden, har vi interimledere i en rekke roller innen alt fra toppledelse, økonomisk ledelse, støtte- og stabsledelse, linjeledelse og kommersiell ledelse – til prosjektledelse.
Under har vi valgt ut et knippe interimleder-roller vi ofte får forespørsler om. Her kan du lese mer om de ulike rollene, hva du kan forvente deg, og få svar på typiske spørsmål som: Når er det riktig å leie inn en interim CFO, og hva kan du forvente av en interim CEO? Kan en interim Supply Chain Manager virkelig sørge for bedre vareflyt, og vil en interim HR Business Partner bli en sentral ressurs og sparringspartner for forretningsområdenes ledere og medarbeidere i HR-relaterte spørsmål?
Toppledelse: Interim CEO, Adm.dir., Daglig leder, Konsernsjef.
Økonomisk ledelse: Interim CFO, Finanssjef/Finansdirektør, Økonomisjef/Økonomidirektør, Regnskapssjef/Regnskapsdirektør.
Linjeledelse: Interim direktør, avdelingsleder, SVP, EVP, Divisjonsdirektør, Regiondirektør, Salgsdirektør, CCO, CIO, CDO.
Stab/støtte-ledelse: Interim HR-direktør, HR Business Partner, HR-direktør, HMS-sjef, Supply Chain Manager, Innkjøpssjef, Produktsjef.
Prosjektledelse: Interim Prosjektleder, Prosjektdirektør.